Perchè sceglie u contatore di persone di a porta?

Cù u rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia, oghje, i magazzini fisici in tutti i campi di a vita ùn utilizanu più u metudu tradiziunale di statistiche di u flussu di passageru manuali per calculà u flussu di passageru, è u metudu tradiziunale di statistiche di u flussu di passageru.Contatore di persone di a portagradualmente hè largamente utilizatu.I cummircianti ponu uttene i dati di flussu di i clienti di i so propri magazzini affittendu à uContatore di persone di a porta, è poi analizà u flussu di u cliente di a tenda è pigliate e misure currispondenti per aumentà u fatturatu.

Contatore di persone di a porta generalmente usa a tecnulugia infrared beam.A macchina hè divisa in trasmettitore è ricevitore.Sò stallati da i dui lati di a porta.Quandu qualchissia entra è esce, l'infrared serà bluccatu.À questu tempu, una persona entra o esce, è cusì.Cunta quante persone passanu ogni ghjornu, per ghjunghje à u scopu di cuntà e persone.

Ci sò parechji vantaghji à adupràContatore di persone di a porta:
1. InstallaPorta People countersin lochi publichi per prevene trampling accidentali è altri incidenti causati da u trafficu eccessivu.
2. Raccoglie l'infurmazione di u flussu di u passageru di diversi lochi per furnisce una basa digitale per a gestione.
3. Cuntate u flussu di passageru di ogni entrata è uscita è a direzzione di u flussu di u passageru per determinà s'ellu u paràmetru di l'outlet di a tenda hè raghjone.

4. Cuntate u numeru di persone in ogni zona principale per furnisce una basa per u layout di tutta l'area.
5. Sicondu i cambiamenti in u flussu di u passageru, i periodi di tempu spiciali è i spazii spiciali ponu esse ghjudicati accurately, è i paràmetri di u persunale è i paràmetri di l'ore di travagliu ponu esse cambiati basatu annantu à questu.
6. Sicondu u flussu di u passageru à i tempi diffirenti in l'area di calculu, accuncià ragiunate l'electricità è a forza di travagliu per ghjunghje à u scopu di risparmià e spese.
7. Per mezu di statistiche è paraguni di u flussu di passageru di e diverse attività, pudemu analizà quale marketing hè più efficau è fà riferimentu per l'attività di marketing futura.

Perchè Sceglie Porta People counter

Tempu di Postu: Feb-20-2021