Chì sistema di prezzu ESL porta à i rivenditori?

U sistema di tag di prezzu ESL hè oghji accettatu da più è più rivenditori in l'industria di vendita, allora chì porta esattamente à i cummercianti?

Prima di tuttu, paragunatu cù e tag di prezzu di carta tradiziunale, u sistema di tag di prezzu ESL pò fà a sostituzione è u cambiamentu di l'infurmazioni di u produttu più frequenti.Ma per i tag di prezzu di carta, hè senza dubbitu più ingombrante per rimpiazzà l'infurmazioni di u prezzu di u prezzu spessu, è ci ponu esse errori in u disignu, stampa, rimpiazzamentu è pubblicazione di u prezzu, chì pò causà a sostituzione di l'etichetta di prezzu per fallu. .Tuttavia, u sistema di tag di prezzu ESL hè identificatu da l'ID currispundenti, è hè ligatu à l'infurmazioni di u produttu, dopu avè mudificatu l'infurmazioni di u produttu, u cuntenutu di mostra di u prezzu di ESL cambierà automaticamente, risparmià e risorse materiali è risorse umane, è riduce assai a probabilità di errore. .

Per un pruduttu senza un tag di prezzu, i clienti anu più esitazione quandu cumprà u pruduttu, è questu spessu face chì i clienti perde u so desideriu di cumprà, questu hè u mutivu di a povira sperienza di shopping.Se l'infurmazione di un pruduttu hè cumpletamente mostrata davanti à i clienti, l'esperienza di shopping hè senza dubbitu bona.Un tag di prezzu cù infurmazione cumpleta permette à i clienti di cumprà cun fiducia è aumenta a probabilità di ripetiri clienti.

In questa età di l'infurmazioni, tuttu avanza cù i tempi, è un picculu prezzu ùn hè micca eccezzioni.U sistema di tag di prezzu ESL hè una scelta megliu per l'industria di vendita, è in un futuru vicinu, u sistema di tag di prezzu ESL diventerà inevitabbilmente a scelta di più persone.

Per piacè cliccate nantu à a foto sottu per più infurmazione:


Tempu di post: 12-Jan-2023