L'installazione, a cunnessione è l'usu di u contatore di passageri HPC168

U contatore di passageri HPC168, cunnisciutu ancu u sistema di cunti di i passageri, scansa è cunta attraversu duie camere installate nantu à l'equipaggiu.Hè spessu stallatu nantu à i veiculi di trasportu publicu, cum'è l'autobus, i navi, l'aviò, u metro, etc., hè di solitu stallatu direttamente sopra à a porta di l'arnesi di trasportu publicu.

U contatore di u passageru HPC168 hè cunfiguratu cù parechje interfacce per cullà e dati à u servitore, cumpresu u cable di rete (RJ45), wireless (WiFi), rs485h è interfacce RS232.

A ghjente contru
A ghjente contru

L'altezza di stallazione di u contatore di passageri HPC168 deve esse trà 1,9 m è 2,2 m, è a larghezza di a porta deve esse in 1,2 m.Durante l'operazione di u contatore di passageri HPC168, ùn serà micca affettatu da a stagione è u clima.Pò travaglià nurmalmente sia in u sole sia in l'ombra.In u bughju, hà da inizià automaticamente supplementu di luce infrared, chì pò avè a listessa precisione di ricunniscenza.A precisione di cunti di u contatore di passageri HPC168 pò esse mantinuta à più di 95%.

Dopu chì u contatore di passageru HPC168 hè stallatu, pò esse stallatu cù u software attaccatu.U cuntatore pò esse apertu è chjusu automaticamente secondu l'interruttore di a porta.U cuntatore ùn serà micca affettatu da a robba è u corpu di i passageri durante u prucessu di travagliu, nè serà affettatu da a congestione causata da i passageri chì si avvicinanu è si scendenu fiancu à fiancu, è pò prutege u cuntu di i bagaglii di i passageri. precisione di cuntà.

Perchè l'angolo di a lente di u contatore di u passageru HPC168 pò esse aghjustatu in modu flessibile, supporta l'installazione in ogni angulu in 180 °, chì hè assai cunvene è flessibile.

HPC168 Presentazione video di u sistema di cunti di i passageri


Tempu di post: 14-Jan-2022