MRB IR Contatore automaticu di persone

Contatore automaticu di persone, littiralmenti capitu, u cusì chjamatuContatore automaticu di personesi riferisce à a macchina utilizata per cuntà u flussu di passageru.Sicondu e diverse tecnulugia, pò esse divisu in IR, 2D, 3D, è contatore di persone AI.U contatore automaticu IR People hè giniralmenti stallati in i dui lati di u passaghju, comu l 'entrate di shopping malls, supermercati, è magazzini catina, sò specificamente usatu à cuntà u passaghju à traversu un certu passaghju.

Cù l'infurmazione di l'affari sempre cambiante oghje, cumu per risponde rapidamente è accuratamente à i cambiamenti debuli in u mercatu in u più brevi tempu pussibule, è per minimizzà u costu di l'operazioni cummerciale, per ottene una gestione efficiente di l'operazione cummerciale hè diventatu l'elementu core. di u successu o fallimentu di l'operazioni cummerciale.

I vantaghji principali diContatore automaticu di personebasati nantu à a tecnulugia IR sò i seguenti:
1. A precisione di deteczione hè alta, a tarifa di precisione hè più grande di 95%;a stallazione hè simplice, è a stallazione ùn dannu micca a terra è u muru di u canali di u flussu di u passageru.
2. Funzione di analisi di dati: carte di analisi ricche, forme di carta flessibili, ponu aduprà piena infurmazione di dati di flussu di passageru.
3. Statistiche in dui modi: pò cuntà u numeru di persone chì entranu è partenu à u stessu tempu, distinguenu i dati di l'entrata è di a partenza, è calculate u numeru di persone chì restanu in u locu.
4. Forte stabilità: forte anti-interferenza, senza interferenza da i telefuni mobili è radiu.

Contatore automaticu di personehè principalmente applicabile à i lochi publichi cum'è l'industria di vendita, lochi di divertimentu, trasportu publicu, stazioni è cusì.
Lochi di vendita: centri commerciali, magazzini, catene di magazzini, supermercati, farmacie è altri lochi di vendita.
Lochi culturali è sportivi: musei, sale d'esposizione, biblioteche, parchi è lochi scenici.
Locali di divertimentu: bars, parchi, cinemas, Internet cafés è altri posti di divertimentu.
Lochi publichi: ospedali, aeroporti, stazioni ferroviarie, docks è altri lochi publichi.

MRB IR Contatore automaticu di persone

In più di IRContatore automaticu di personeI prudutti, avemu ancu cuntatori 2D, 3D è AI.Sè site interessatu, pudete cuntattà u nostru staff di vendita per cunsultà.


Tempu di Postu: Feb-20-2021