Cumu aduprà u tag di prezzu digitale?

L'etichetta di prezzu digitale hè comunmente utilizata in supermercati, punti di cunvenzione, farmacie è altri lochi di vendita per vede l'infurmazioni di merceria è furnisce una sperienza di shopping còmuda è rapida per i cummercianti è i clienti.

U prezzu di u prezzu digitale deve esse cunnessu à a stazione di basa, mentre chì a stazione di basa deve esse cunnessa à u servitore.Dopu a cunnessione riescita, pudete aduprà u software installatu nantu à u servitore per mudificà l'infurmazioni di visualizazione di u prezzu digitale.

U software Demo hè una versione stand-alone di u software di tag di prezzu digitale.Pò esse usatu solu dopu chì a stazione di basa hè cunnessa bè.Dopu avè creatu un novu schedariu è selezziunate u mudellu chì currisponde à u prezzu digitale, pudemu aghjunghje elementi à u nostru prezzu.Prezzu, nome, segmentu di linea, tavula, stampa, codice unidimensionale, codice bidimensionale, etc. pò esse prima nantu à u nostru prezzu digitale.

Dopu chì l'infurmazione hè cumpleta, avete bisognu di aghjustà a pusizione di l'infurmazioni affissate.Allora vi basta à inserisce l'ID di codice unidimensionale di u prezzu digitale è cliccate nantu à mandà per mandà l'infurmazioni chì avemu editatu à u prezzu digitale.Quandu u software richiede u successu, l'infurmazioni seranu affissate cù successu nantu à u prezzu digitale.L'operazione hè simplice, còmuda è veloce.

U prezzu di u prezzu digitale hè a megliu scelta per l'imprese, chì pò salvà assai di manodopera è porta à i clienti una sperienza di shopping megliu.

Per piacè cliccate nantu à a foto sottu per più infurmazione:


Tempu di Postu: Apr-07-2022