Cumu HPC008 2D Funziona u sistema di conte di persone?

U sistema HPC008 2D di cuntà di e persone usa l'algoritmu di rilevazione di a testa per distinguerà a direzzione di u muvimentu di u corpu umanu attraversu video, in modu di cuntà (testa umana è spalla).

U sistema HPC008 2D di cuntà di e persone deve esse cunfiguratu cunnessu l'urdinatore attraversu a reta.Ingressu u dispusitivu attraversu l'IP predeterminatu, aghjustate l'IP di u dispusitivu è u servitore di carica, è u dispusitivu pò aghjustà liberamente l'area di cunti.

U sistema HPC008 2D di cuntà di e persone deve esse stallatu direttamente sopra l'entrata è a surtita per scansà u video di a pupulazione entrante (u video ùn serà micca salvatu).Tutti i dati generati seranu salvati in a basa di dati, chì ponu esse chjamati è visti in u software integratu, o i dati ponu esse chjamati è affissati in u software auto-sviluppatu attraversu API.

U sistema HPC008 2D di cuntà di e persone assicura una precisione di dati più altu attraversu a rilevazione di l'algoritmu, mantenendu una stallazione còmuda è un funziunamentu simplice.Perchè i dati sò guardati nantu à u servitore, pudete vede i dati in ogni mumentu in diversi lochi.

L'equipaggiu di u sistema di conte di persone HPC008 2D opera basatu nantu à a reta, per quessa, fate bè cura di l'IP di l'equipaggiu per impedisce a perdita di affettà i dati. Per piacè, cliccate nantu à a foto sottu per più infurmazione nantu à u nostru sistema di conte di persone HPC008 2D:


Tempu di post: 23-mar-2022