Perchè aduprà ESL Electronic Shelf Labels?

Quandu un cliente entra in un centru cummerciale, prestarà attenzione à i prudutti in u centru cummerciale da parechji aspetti, cum'è a qualità di i prudutti, u prezzu di i prudutti, e funzioni di i prudutti, i gradi di i prudutti, etc. ., è i cummercianti utilizanu ESL Electronic Shelf Labels per vede sta infurmazione.I tradiziunali di u prezzu di carta anu certe limitazioni in a visualizazione di l'infurmazioni di merceria, mentre chì ESL Electronic Shelf Labels ponu vede perfettamente tali informazioni novi.

Quandu i tags di prezzu di carta tradiziunali anu bisognu di vede l'infurmazioni di merceria, l'infurmazione specifica deve esse determinata prima di fà u tag di prezzu, è dopu l'uttellu di mudellu hè utilizatu per mette l'infurmazioni nantu à a pusizione specificata da u prezzu, è l'impresora hè utilizatu per stampà, chì hè un travagliu tedioso.Ùn cunsuma micca solu risorse umane è materiali, ma ancu perdi assai risorse per rimpiazzà i tag di prezzu di carta.

ESL Electronic Shelf Labels rompe sta limitazione, pudete cuncepisce è visualizà liberamente u cuntenutu, nome, categuria, prezzu, data, codice à barre, codice QR, stampe, ecc.

Dopu chì ESL Electronic Shelf Labels sò inseriti, sò ligati à u pruduttu.I cambiamenti in l'infurmazioni di u produttu cambianu automaticamente l'infurmazioni nantu à ESL Electronic Shelf Labels.ESL Electronic Shelf Labels anu una longa vita di serviziu, risparmiendu manodopera è risorse.

L'aspettu eleganti è simplice di ESL Electronic Shelf Labels hè pienu di grandezza, chì migliurà a qualità di u centru cummerciale, migliurà l'esperienza di shopping di i clienti, è rende ogni cliente un cliente ripetutu quantu pussibule.

Per piacè cliccate nantu à a foto sottu per più infurmazione:


Tempu di Postu: 25-Nov-2022