Chì ghjè u sensoru di cunti di passageri HPC168?

Cum'è un contatore binoculare, u sensoru di cunti di passageri HPC168 hè spessu usatu in u trasportu publicu, chì pò aiutà u sistema di trasportu publicu è fà chì i passageri viaghjanu più convenienti è lisci.

U sensoru di cunti di passageri HPC168 hè avà assai cumuni in i servizii di trasportu publicu. Hè stallatu sopra à a porta di i passageri nantu à u veiculu è hè adupratu com'è strumentu per registrà u numeru di passageri. In questu modu, pudemu vede chjaramente u flussu di passageru di ogni stazione in u sistema è aghjustà a freccia di u veiculu, per furnisce servizii megliu per i passageri.

U sensoru di cunti di passageri HPC168 hà certi requisiti per a stallazione, cusì avete bisognu di furnisce infurmazioni detallate nantu à u locu di stallazione, l'altitudine è a gamma di misura prima di pudè selezziunate l'equipaggiu più adattatu. Perchè a lente di l'equipaggiu pò esse girata, l'angulu deve esse aghjustatu dopu a stallazione, è dopu fissu. Dunque, evite micca esse installatu in a pusizione chì serà toccu durante a stallazione, per assicurà a precisione di a pusizione di lenti dopu a stallazione di l'equipaggiu. Quandu si stallanu, pruvate di sceglie u locu cù vibrazione ligera, chì pò allargà in modu efficace a vita di serviziu di l'equipaggiu.

U sensore di cunti di passageri HPC168 ci aiuta à serve megliu i passageri attraversu l'analisi di dati, è hè altamente cunsigliatu per i sistemi di trasportu publicu.

Per piacè cliccate nantu à a foto sottu per più infurmazione:


Tempu di post: 24-May-2022