HPC009 per u conte di i passageri di l'autobus

HPC009 per u conte di i passageri di l'autobus hè comunmente utilizatu in i servizii di trasportu publicu.L'equipaggiu deve esse stallatu direttamente sopra à a porta induve a ghjente flussu è fora, è a lente di l'equipaggiu pò rotà.Per quessa, dopu a selezzione di a pusizione di stallazione, hè necessariu aghjustà a lente in modu chì a lente pò copre u percorsu cumpletu di i passageri ascendenti è descendenti, è poi riparà l'angolo di lente, per assicurà chì a direzzione di a lente ùn sia micca. cambiatu durante a guida.Per ottene dati più precisi di u flussu di i pedoni, hè cunsigliatu di mantene a lente verticalmente fighjendu da a cima à u fondu per a misurazione di l'installazione.

A lenti di HPC009 per l'equipaggiu di cunti di i passageri di l'autobus hè limitata in altezza, per quessa, hè necessariu furnisce una altezza precisa di l'installazione quandu si compra, in modu di assicurà l'abbinamentu di lenti è u conte normale di l'equipaggiu.

Tutte e linee di HPC009 per u conte di i passageri di l'autobus sò à e duie estremità di l'equipaggiu, è tutte e linee sò prutette da una cunchiglia protettiva chì pò esse facilmente eliminata.Ci sò interfaccia di linea di putenza, interfaccia RS485, interfaccia rg45, etc. à dui fini.Dopu chì sti linii sò cunnessi, ponu protruder from the outlet hole of the protective shell per assicurà chì l'equipaggiu pò esse stallatu in modu fluidu.

Per piacè cliccate nantu à a foto sottu per più infurmazione:


Tempu di post: Apr-19-2022