Cumu aduprà l'etiqueta digitale di a scaffale?

Tutte e industrie di vendita di supermercati necessitanu tag di prezzu per vede i so prudutti.Diversi imprese utilizanu diverse tag di prezzu.I tradiziunali di u prezzu di carta sò inefficienti è spessu rimpiazzati, chì hè assai prublema di utilizà.

L'etiqueta digitale di a scaffale hè custituita da trè parti: u cuntrollu di u servitore, a stazione di basa è u prezzu.A stazione di basa ESL hè cunnessa in wireless à ogni tag di prezzu è cablata à u servitore.U servitore trasmette infurmazione à a stazione di basa, chì assigna l'infurmazioni à ogni tag di prezzu secondu u so ID.

U latu di u servitore di l'etichetta di u scaffalu digitale pò esse realizatu diverse operazioni, cum'è merchenzie ubligatorie, cuncepimentu di mudellu, cambiamentu di mudellu, cambiamentu di prezzu, etc. Aggiuncenu u nome di merceria, u prezzu è altre informazioni di merce à u mudellu di l'etichetta di scaffali digitale, è ligate queste informazioni cù e merci. .Quandu cambiassi l'infurmazioni di merceria, l'infurmazioni affissate nantu à u prezzu di u prezzu cambierà.

U sistema di tag di scaffali digitale realiza a gestione digitale cù u supportu di a stazione di basa ESL è a piattaforma di gestione.Ùn solu simplifica l'operazione manuale, ma ancu accumula una grande quantità di dati è migliurà l'efficienza.

Per piacè cliccate nantu à a foto sottu per più infurmazione:


Tempu di posta: 02-02-2022