Installazione di hardware è software di u contatore di persone HPC005

U contatore di persone HPC005 hè un dispositivu di contatore di persone infrared.In cunfrontu cù altri contatori di persone infrared, hà una precisione di cunti più altu.

U contatore di persone HPC005 si basa nantu à a ricezione di dati da RX in wireless, è dopu a stazione di basa carica i dati à a visualizazione di u software di u servitore attraversu USB.

A parte hardware di u contatore di persone HPC005 include una stazione di basa, RX è TX, chì sò stallati à l'estremità sinistra è destra di u muru rispettivamente.I dui dispusitivi anu da esse allinati horizontalmente per ottene a megliu precisione di dati.A stazione di basa hè cunnessa à u servitore cù USB.U USB di a stazione di basa pò furnisce l'energia, per quessa, ùn ci hè bisognu di cunnette l'alimentazione dopu à cunnette USB.

L'USB di HPC005 contatore di persone hà bisognu di installà un driver specificu per cunnette cù u software, è u software hà ancu esse installatu in u servitore NET3.Piattaforme sopra 0.

Dopu chì a stazione di basa di u contatore di persone HPC005 hè stata implementata, mette RX è TX accantu à a stazione di basa per assicurà chì e dati ponu esse trasmessi à u servitore normalmente, è poi installate RX è TX à u locu necessariu.

U software di u contatore di persone HPC005 hè cunsigliatu per esse installatu in u cartulare radicale di u discu C per assicurà chì e dati ponu esse trasferiti à u software di u servitore cù permessu.

Per piacè cliccate nantu à a foto sottu per più infurmazione:


Tempu di post: May-10-2022