Cosa hè l'Etichetta Elettronica di Prezzi?

Electronic Price Labeling, canusciutu macari comu Electronic Shelf Label (ESL), hè un dispusitivu di mostra ilittronica cù a funzione di mandà è riceve infurmazione, chì si compone di trè parti: modulu di visualizazione, circuitu di cuntrollu cù chip di trasmissione wireless è batterie.

U rolu di Electronic Price Labeling hè principalmente di visualizà dinamicamente i prezzi, i nomi di i prudutti, i codici à barre, l'infurmazioni promozionali, etc. L'applicazioni attuali di u mercatu mainstream includenu supermercati, magazzini, farmacie, etc., per rimpiazzà e etichette di carta tradiziunali.Ogni tag di prezzu hè cunnessu à u servitore / nuvola di fondo attraversu una porta, chì pò aghjustà i prezzi di i prudutti è l'infurmazioni di promozione in tempu reale è precisamente.Risolve u prublema di i cambiamenti frequenti di prezzu in e parti chjave di l'alimentariu frescu di a tenda.

Caratteristiche di l'Etichettatura Elettronica di Prezzi: supportu i culori neri, bianchi è rossi, cuncepimentu di scena fresca, disignu di struttura impermeabile, a prova di goccia, cunsumu d'energia di bateria ultra-bassu, supportu per a visualizazione grafica, etichette ùn sò micca faciuli di staccare, anti-furtu, etc. .

U rolu di l'Etichetta Elettronica di Prezzi: A visualizazione rapida è precisa di u prezzu pò migliurà a satisfaczione di i clienti.Hà più funzioni di l'etichette di carta, riduce i costi di produzzione è di mantenimentu di l'etichette di carta, elimina l'ostaculi tecnichi per l'implementazione attiva di strategie di prezzu, è unifica l'infurmazioni di i prudutti in linea è offline.

Per piacè cliccate nantu à a foto sottu per più infurmazione:


Tempu di Postu: 17-Nov-2022